viernes, 13 de julio de 2012

Canvi de cicle...

Acabo la temporada de natació en piscina... Ahir amb motiu de la celebració del Campionat d'Espanya de natació Master d' Estiu,  vaig desplaçar-me a València a les piscines del Parque del Oeste, per nedar l´última competició de la temporada, que al final l'he allargada massa... per un motiu o un altre... aquest cop nedava 1.500m lliures,  tenia un parell d'objectius com sempre intentar guanyar i como no intentar acostar-me al rècord d'Espanya tot i que estava la cosa complicada pels dos objectius.. 
Per un costat també competia en Víctor Moreno, que està molt en forma i que fa poc va fer el rècord d'Espanya de la prova, i que al Mundial d'aigües Obertes de Riccione, va quedar subcampió.
I per l'altre em trobo a final de temporada i les forces i també la preparació mental no es la mateixa per afrontar un rècord d'Espanya d'aquest nivell.

Piscines Parque del Oeste (València)
El mes interessant com sempre va ser el retrobament amb companys que ens veiem de campionat amb campionat, com en Ciro i el mateix Víctor.... 
Aquest cop el repte li afegia el desplaçament el mateix dia a València, amb el que varem arribar sobre les 14h just a temps per poder escalfar a la piscina on es competia... i treure les primeres conclusions... piscina ràpida però amb un gran problema... l'aigua estava molt molt calenta... i ja feia preveure un patiment al nedar una prova llarga...

Van anar passant les series, i tothom deia el mateix... la segona meitat de la prova era molt dura, per la gran escalfor de l'aigua que et dificulta la respiració i bona oxigenació ... al final es el torn... 
Comença la prova i durant els primers 800 metres anem a bon ritme els quatre del davant junts, i em sento còmode.. a partir d'aquí en Victor, nedador mes acostumat a llarga distancia, va seguir amb el mateix ritme i amb ell va marxar un altre nedador... jo començo a notar l'escalfor... em costa nedar, i baixo el ritme... no em responen els braços amb la força que jo voldria.. a partir d'aquí comença una prova psicològica la d'aguantar fins al final...i ho aconsegueixo, miro el cronòmetre i he quedat tercer de totes les categories i segon de la meva, el temps lluny del rècord, però donades les circumstàncies bon temps.. 18'34''84''.

A partir d'avui s'acaba la competició de piscina, però seguiré entrenant a un altre ritme per poder anar fent alguna travessia a mar de les tradicionals, tinc previst entre d'altres: Begur, La platja de l'Albir (Alacant), L'Escala, Roses, Sant Feliu de Guíxols, Platja d'Aro, i les mes dures Marnatón de Cadaqués i La Radikal.

Però ara l'objectiu preferent es la preparació per la MARATÓ que aniré a còrrer a Berlín el 30 de setembre... canvis d'aires i de medi, pel que m'espera una dura preparació....

No hay comentarios:

Publicar un comentario