viernes, 30 de diciembre de 2011

Bon Any 2012 !!!

Nomès queda un dia per acabar aquest any, que sort de l'esport per fer passar les estones dolentes i els mals de caps provocats per la famosa crisis, sort he tingut d'entrenar nedant i corrent, per poder desconectar del dia a dia i nomès pensar en la lluita contra el cronòmetre..

Per acabar l'any, en natació,  estic com cada any fent mès metres del normal, aprofitant la poca afluència de gent a la piscina del Geieg durant aquests dies de vacances escolars, per dedicar-me a fer mès volum... es un gust nedar en una piscina de 50m com la del Geieg amb la lluminositat que hi ha i amb dos o tres persones en tota la piscina i amb l'única companyia dels amics socorristes... bons moments per no pensar en rès,  nomès amb les marques, les braçades, la tècnica....
Nedant hi ha hagut cops que he aprofitat per pendre decisions importants a la meva vida, analitzant els pros i contres inmers dins l'aigua sense que rès em distregui, pero tambè hi ha cops, com últimament em passa, que l'únic que busco es el contrari, no pensar en rès, oblidar-me dels problemes, i cansar-me per poder dormir al vespre.....

Per la part del running, acabarè l'any demà amb la Sant Silvestre a Girona, 5kms mès de festa que rès mes... per Sant Esteve vaig anar a Sabadell per participar en una cursa de 10kms, en un circuit de terra, com un carril bici, molt maca, l'objectiu era fer els 10kms per sota dels 45' pero un cop dins la cursa, em vaig sentir bè i els vaig acabar molt millor de l'esperat acabant en 43'35'' i amb un segons 5kms mès ràpids que els primers cosa q em dona ànims perque tinc força marge de millora.

Despedim aquest bon any 2011 esportívament parlant amb objectius complerts, i esperem l'arribada del nou any 2012 on ja tinc uns objectius a assolir i on espero que per la resta vagi tot una mica millor.

Us desitjo a tots, molt Bon 2012.. Salut i molts metres gaudint del nostre estimat esport.. la natació.

1 comentario:

  1. Estàs fet tot una llebre David! 43'35'' està super bé, i més per un nedador ^^
    Per cert, ens veiem el 29 de Gener a SAnt Feliu de Guixols? brrrrr

    ResponderEliminar