jueves, 17 de mayo de 2012

Competició i molt mes...

El passat cap de setmana es va celebrar el Campionat de Catalunya de Natació Master, a les instal·lacions del C.N.Sant Andreu, abans de tot, felicitar l'organització del campionat, on es va poder veure l'esforç per millorar el campionat de l'any anterior.

Saltant pel relleu del 4x100 lliures.
A nivell personal, marques discretes, degut a que la preparació actual està dirigida al Campionat del Món, tot i així vaig aconseguir la primera posició en 200 i 100 lliures de la meva categoria, i amb el club varem quedar primers també en el 4x100 estils mixtes i en el 4x100 lliures mixtes on també varem fer el rècord d'Espanya.

Com comento en el titular, apart de la competició a la que estàvem participant, el mes important per a mi d'aquests campionats es trobar els companys de club i d'altres clubs, el poder mantenir una conversa amb companys que com a molt tenim algun contacte via facebook, o mail durant l'any, i que ens veiem de campionat a campionat. 
Aprofitar per parlar, per escoltar, per comentar... a part de la natació tema de conversa prioritari, s'arriba a un nivell de confiança que fa que també es parlin de temes personals, de feina, família...... 

Durant tot l'any estàs entrenant amb companys a la piscina, molts cops sol, i anima veure com els altres estan entrenant cadascú a la seva piscina o club, per comentaris que es publiquen a les xarxes socials, i el millor de la categoria Màster es el companyerisme que hi ha entre rivals, si es pot dir així, ja que mes rivals som amics.

Per tant aprofitant aquest campionat, vaig poder parlar amb molts dels companys i especialment amb en Xavi, que passa un moment dur... ànims des d'aquí... i com no el meu consell... refugia't en la natació.. 

Punt i apart... segueixo entrenant de cares al Mundial de Riccione, on tinc el meu objectiu principal de la temporada, els 400 lliures i intentar trencar la barrera dels 4'30''... també nedarè els 3.000 d'aigües obertes, però per motius d'aglomeració de gent l'organització ha passat les aigües obertes al mateix dia que nedaré els 400 lliures fent que ja no em posi cap objectiu, només nedar amb les forces que em quedin després d'haver nedat els 400 pel matí.



No hay comentarios:

Publicar un comentario